Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Daniëlle Meijer - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Daniëlle Meijer - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

07 September 2010 | Verenigde Staten, Fort Worth

Nou daar ben ik weer!
Het is weer eens tijd voor een update dus bij deze.

Even kijken waar ik zal gaan beginnen... Het weer?
Nou het is nog steeds warm maarrr een bui'tje die kennen ze hier ondertussen ook wel. Zeiknat maar wel lekker.

Op naar de orde van de dag.

De schoolweken gaan hier echt supersnel want we hebben er al 2! weken op zitten en we beginnen nu alweer aan de 3de, jemig :|.
Naja anyway, afgelopen week heb ik weer het een en ander meegemaakt, qua lessen die gaan meestal hetzelfde en sommige zijn superleuk zoals Childrens Lit. We kregen de opdracht om een script te schrijven voor kinderen die moeite hebben met het lezen van prentenboeken. Kortom door een script te schrijven en het door de kinderen uit te laten beelden helpt ze hun lees en luistervaardigheid te vergroten ;)

Woensdag hadden we onze eerste observatie in een basisschool en wat voor 1! Ik ging samen met Anneloor en Anneloes naar dezelfde school, dat overigens een privé-school was. Voordat je naar binnen kon met de auto moest je eerst door een hek en melden waar je voor kwam, echt ongelooflijk gewoon. Samen met Anneloor ging ik naar the 3rd grade ofwel groep 5, om daar eens te kijken hoe er les werd gegeven. De klas was erg groot en de lerares echt eeen topwijf! Ze gaf leuk, afwisselend maar ook snel les. Het was op zich goed te volgen. Op de muren stonden ook allemaal kreten zoals: "Be the Best you can Be!" Deze vind ik echt gaaf en ga deze dus ook gebruiken later in mijn eigen klasje! *haha* :D. Maarja verder mochten wij ook aan het woord komen aangezien wij zo speciaal voor ze waren. *buitenlandse studenten? WOW!* Ze gingen heel vragen stellen, onze namen vragen, woorden in het nederlands, onze stemmen laten inspreken kortom echt een leuke ervaring. Volgende week naar een totaal andere school dus ben benieuwd ;).

De schoolweek is opzich snel voorbij getrokken, ik moet helaas wel voor muziek een presentatie doen. Niet zomaar een presentatie maar eentje die iets zegt over jouw talent! Haha, ja leukkk!! Niet! :P. Ik had zoiets van, wat ga ik doen? Ik bedoel iedereen in die klas is professioneel met muziek bezig en dan kom ik even binnenlopen ;). Maarja het komt allemaal wel goed, ik ga dansen vandaag dus ik laat wel weten hoe het af is gelopen ;). hihi *fingers crossed*

Afgelopen zaterdag zijn we naar de American Football game geweest en het was SUPERVET! Ik heb zeker genoten van de sfeer eromheen. Zoals je weet is onze Uni Paars en de Uni tegen wie we speelden waren ORANJE! Hoe verzin je het??? De eerste keer dat ik ooit tegen oranje was, echt vreemd :(. Anyway, TCU heeft gewonnen ofcourse (H).. Jaja met 30-21. WE RULE!
De terugreis kwam ik naast een jongen te zitten, Ryan en het was erg gezellig en leuk. Beetje jammer dat hij voor duitsland was tijden de World Cup maar hé? Iedereen heeft zo zijn gebreken toch?

Zondag was een relaxt dagje, lekker gesport en gezwommen. Helaas ging het Rec. Center vroeg dicht i.v.m. laborweekend. Het was maandag namelijk Laborday, ja ik weet ook niet wat het inhoud maar dat interesseert me niet want we waren vrij HAHA. Gisteren dus.
Op deze heerlijke vrije, warme dag zijn we wezen shoppen in de Hulen Mall. Ja shoppen. *FINALLY* ik kon niet wachten. Tja ik had wel aan mezelf beloofd niet te veel uit te gaan geven en dat ik iets zou kopen als ik het echt zou willen. hihi. Slim he?
In de Mall zijn we gesplitst.. Suus en ik en Braaj & Loes en we zien elkaar daarna wel dachten we zo.

Samen eet Suus hebben we ongeveer 3 kwartier in de Claire's gelopen, hehe zo klein als die was, zulke fantastische spullen hadden ze daar. Ik heb een armbandje met suus gekocht, een vriendschapsbandje, echt superlief. ROOMMIES 4 life!

Verder heb ik shirtjes, oorbellen, poster, dagboek van Vanpire Diaries. Ja Yell hoe vet! Die hadden ze gewoon in de Claire's!:|. En nog meer gekocht, maar het was zeker de moeite waard. De mensen daar waren heel vriendelijk en vonden het zoals gewoonlijk hier, fantastisch dat je uit Nederland kwam haha, hoe simpel.

Ik heb trouwens ook een kettinkje gekocht waar ik dolblij mee ben. Het is een ketting met een tekentje wat betekent: You Can Do Anything You Want if You Just Believe.

Toevallig zegt mijn vader dit altijd tegen mij en dat was de reden dat ik hem heb gekocht, dus Pa ik heb je soort van altijd om mijn nek hangen ;)

Nou dit was het weer voor even. Hieronder een paar foto;s van van alles en nog wat.
Ben benieuwd wat ik nog meer mee ga maken. Hoop wel dat mijn telefoon het hier blijft doen, want die pokke-provid hier is zwaar slecht. Kreeg geen smsjes meer binnen en kon ze niet versturen. Met mensen afspreken ging dus niet echt makkelijk, ah well Alles Komt goed!

Op naar de les en mijn presentatie!

Wish me Luck!

Dikke Kus!
Love.


  • 07 September 2010 - 18:23

    ROOOMMIEE<3.:

    Haaloe lief roommateje van me!

    Leuke blog schat. En voor je presentatie geldt: You Can Do Anything You Want if You Just Believe.

    Good luck Honey! I believe in you.

    Loves.

  • 07 September 2010 - 18:45

    Frank:

    Hey Daan,

    Dat stadion ziet er net even wat anders uit als de Arena. De sfeer lijkt in ieder geval hetzelfde.

    Voor de rest leest het alsof je je Nederlandse leventje met school en shoppen gewoon hebt doorgezet in Amerika. Is er toch niet zoveel aan je veranderd!

    xx,
    Frank

  • 07 September 2010 - 19:18

    :

    Hi Daan,

    Leuk zeg die verhalen van je, jullie hebben echt de tijd van jullie leven daar volgens mij!

    Hoop dat je presentatie goed ging (heb je een stukje van ABC gedaan ;) hihi).

    Xxx

  • 07 September 2010 - 20:10

    Yell:

    your kidding right??

    TVD??? bring me some honey! haha

    Kisssxx

  • 07 September 2010 - 20:32

    Henny:

    Hey Kanjer,

    Volgens mij had je gezegd via de Skype dat je niet zo veel zou gaan kopen Hahaha. Je hebt gelijk Enjoy it.

    Succes met je presentatie en je weet het, ALTIJD IN JEZELF GELOVEN.

    Xxx

  • 07 September 2010 - 21:50

    Nina:

    Gaaaaf die wedstrijd! Ach... en met muziek komt het wel goed!

    Succes!!
    xxx

  • 08 September 2010 - 05:51

    Derkie:

    Gooi je strot open tijdens de muziekpresentatie en allesch komt goed!!

    Leuk verhaal Daantje, succes met alles :)

    xx

  • 11 September 2010 - 16:49

    Fem:

    Hi Daan!

    Ben weer terug in NL, na een superleuke vakantie in Ierland. Zit je verhalen te lezen. Zo gaaf joh. En die foto van het Football Stadion, OMG!!! Huge!! Zo te lezen heb je het daar erg naar je zin. Logisch dus dat de tijd snel gaat. Ben je al bezig met het zoeken naar een Haloween outfit? ;) Lijkt me echt een gave party!! Good luck in het coole Texas!! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Texas!

Studeren @ TCU!

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2010

Fun, Fun and Good Causes

30 Oktober 2010

What study and fun do to your life.

15 September 2010

Live your own style.

07 September 2010

Time flies when you're having fun!

30 Augustus 2010

The school has started.
Daniëlle

Actief sinds 02 Juli 2010
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 9692

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 24 December 2010

Texas!

Landen bezocht: