Live your own style. - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Daniëlle Meijer - WaarBenJij.nu Live your own style. - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Daniëlle Meijer - WaarBenJij.nu

Live your own style.

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

15 September 2010 | Verenigde Staten, Fort Worth

Lieve Allemaal,

Zoals de naam van deze blog al zegt; Leef naar je eigen idee en dat doe ik dus ook zeker! Hierover later meer.

Voordat ik uitgebreid begin eerst even dit. Deze week sloeg trouwens echt nergens op! Maandag waren we vrij i.v.m. laborday. dinsdag had ik wel les van 2 tot 5, woensdag hebben wij een observatie op verschillen typen scholen MAAR omdat het zo hard geregend had de dag ervoor en er een Tornado had plaatgevonden in Dallas. (30 min hiervandaan) was het afgelast. De wegen stonden onder water. Kortom nog een lekker dagje vrij. Donderdag viel Childrens lit uit dus had ik alleen zang van 4 tot 5 en vrijdag viel Latin Ballroom uit en had ik dus les van 12-2. Kortom heeeel relaxed!

Dat even tussendoor, nu het begin.

Ik was gebleven bij ijn presentatie van dans, nou om eerlijk te zijn het ging fantastisch! tenminste dat vond onze lerares, haha. Het leek haar wel leuk als ik iedereen het dansje zou leren. Misschien,.. dat ik dat ooit nog eens zou doen want deze klas *muziek* is zo verschrikkelijk leuk, ik geniet er elke keer weer van.

Als ik terugkijk naar vorige week dan kom ik uit bij veel sporten en lekker eten? Aangezien ik elke dag wel aan het sporten ben en daardoor weer eens veel te laat avondeet, like yesterday. Half 10 - 10 uur, eten we lekker makkelijk. Gisteren hebben we gelukkig weer eens Hollandse pot gegeten en ik had nooit gedacht dat ik ZO blij zou zijn met boontjes!.. Echt surprising!

Afgelopen vrijdag hebben wij met Kat afgesproken, dit is een Amerikaans meisje, die in Nederland gestudeerd heeft en het er geweldig vond en in Mei weer terug gaat. We hebben lekker gegeten en gekletst en uiteindelijk hadden we afgesproken om zondag bij haar thuis te gaan eten en dat zij zou gaan koken, nou ok cool! Zo lief als wij zijn hadden we aangeboden om een toetje mee te nemen. Dit is appeltaart en ijs geworden.. YUMMIE!
Maar voor zondag heb je natuurlijk de.... ZATERDAG! jaja en deze dag was er weer een Game! Oh man, als je dacht dat de vorige game een ruime uitslag was nou dan heb je nog niets gezien haha. Onze Uni moest tegen die van Tennessee.Deze behoorden geel te zijn qua supporterskleur en er waren welgeteld 7 supporters om hun aan te moedigen. Nou meer dan genoeg toch? ;). Ik bedoel ze hebben 7 punten gekregen dus niet zo zeuren. Wij waren met veeeeel meer en wij hebben niet allemaal 1 punt gekregen dus.. :(

Uiteindelijk is het 62-7 geworden dus een heerlijke uitslag. Ik heb zeker genoten.Tijdens de wedstrijd had de rest trek en is dus gaan eten in de Dutches, behalve Loes en Ik want wij wilden gewoon de match afkijken. Tja dat zit nou eenmaal in mijn bloed. :D Ik had Tito gesmst of hij met ons mee wilde eten maar hij was al te laat met reageren dus dan maar niet he ;).
Met zijn tweetjes hebben we een heerlijke pittige burrito genomen bij de Mexicaan.

Als jullie nu opeens denken van hmm? Het was afgelopen zaterdga 11 september, is daar niks aan gedaan dan? Oh ja wel hoor, althans bij de game wel, verder niet veel van gemerkt. De vlaggen stonden halfstok en er zijn soldaten op het veld gekomen, zeer indrukwekkend.

Nou zondag, het lekkere kookavondje van Kat. Ik zat PROPVOL toen ik thuis kwam haha. Ze had brood/soepstengels als vooraf met lekkere saus om in te dippen en daarna lasagne met sla etc. Als toetje had zij ook nog even American Cookies gebakken. Zwaar maar lekker! Damn ik weet niet meer hoeveel ik op had en daarna nog appeltaart pfff.. We hadden afgesproken dat we met zijn allen in de Gym zouden zitten de dag erna hahaha. Verder heeft Kat ons uitgenodigd om Thanksgiving bij haar familie te vieren in Houston, hoe bedoel je supervet?! :D:D.. Kan niet wachten hihi..


Even denken wat er deze week al is gebeurd.. Ohja de les Teach en Learning vond ik maandag erg interessant en het was interactief dus je was zelf meer bezig met de les en niet alleen luisteren want dat was vrijdag wel anders. Kwam een gastspreekster en ze was klaar na 45 min met praten zegt ze dat dit een QUICK-overview is, wat een gestoord mens man! Iedereen lag zowaar te slapen en snapte er geen reet van. Dit verschilt idd niet veel van ons landje haha ;).

Bij muziek gisteren heb ik me toch weer eens rot gelachen. We moesten solo zingen met zijn 2en. Ik zong goed dus ik was blij hihi, maar wat was er nou, Kevin ging even zijn choreografische talenten naar boven halen met het klassieke nummer, dat vond onze teacher wel leuk, kortom Kevin en ondergetekende werden uitgekozen om op het podium een choreografie te bedenken op dat nummer, nou echt ik heb nog nooit zo;n gestoorde gast naast me gehad echt te leuk. :D

Maar vandaag (woensdag) wat een rotdag! Ben ik eerst al mijn oogpotlood kwijt, ja dat is een drama ja! daarna krijgt Loes een smsje op haar telefoon want Drew had de mijne niet ofzo? Dat MIJN backgroundcheck niet goed was en dat ik nog even moest regelen voordat ik naar de observatie ging. Hij smste om kwart over 11.. 12 uur moesten we bij de school zijn? Hoe bedoel je irritant.. Wat bleek nou. ze waren mij backgroundcheck kwijtgeraakt dus even snel een nieuwe ingevuld en klaar.
Daarna leeg ik mijn tas met kruimels, valt uit het voorvakje mijn sleutels in de Trash. HOE bedoel je vervelend! Kortom niet mijn dag, dus als Ajax verliest is mijn rotdag compleet :(.


Verder heb ik mij opgegeven voor een CRU weekend. CRU is een christelijke vereniging heel gezellig en het maakt ze niet uit wat voor geloof je hebt, echt chill. Maarja dat weekend is van 1 okt - 3 okt. Hier ga ik kanovaren, basketballen, volleyballen, kampvuur houden en nog meer dingen doen dus heb daar wel zin in!!! :D

Nou ik heb nog veel meer dingen meegemaakt heb ik het idee maar ik heb nu last van mijn vingers en ik wil Ajax zien want ze staan achter! :(.. Hoop dat ze winnen, dus ik ben kijken.

Aangezien ik hier mijn leven naar mijn eigen stijl leef betekent dat ik zo op mijn gemakkie ga studeren voor de test van vrijdag en daarna heerlijk sporten, op mijn gemakje eten en weer studeren... Heerlijk leven dus.. :D

Ik kijk weer uit naar jullie gekke en lieve reacties en de rest v/d foto's staan op hyves :)

Love,

  • 16 September 2010 - 06:59

    Esmee:

    daantje(L)
    ben blij dat je het zo naar je zin heb!
    enik mis je(L)
    xxxx

  • 16 September 2010 - 18:17

    Henny:

    Hey Kanjer,

    Ik heb weer genoten van je verhaal. Keep on doing this. Verder is het idd heel simpel Live your own life en ik kan je vertellen dat je Oma trots op je is.

    Groetjes,
    Xxx

  • 16 September 2010 - 20:29

    Naomi:

    Hi chick!

    Wat goed van je dat je zoveel sport! Als je het erin houd als je terug bent,dan doe ik met je mee *denk ik * hihi..
    Ben blij voor je dat je zo geniet!
    Maar kan ook niet wachtten tot je weer terug bent hoor!

    Lots of hugs xx

  • 26 September 2010 - 11:29

    Fem:

    Hi Daan!

    What's the crack? Hoe istie? Vermaak je je nog in USA? word je al wat wijzer op school? XX

  • 20 Oktober 2010 - 21:51

    Naomi:

    Het is tijd voor een update (l)

  • 25 Oktober 2010 - 17:13

    Henny:

    Is je computer kapot. HALLO, HET IS IDD TIJD VOOR EEN UPDATE !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Texas!

Studeren @ TCU!

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2010

Fun, Fun and Good Causes

30 Oktober 2010

What study and fun do to your life.

15 September 2010

Live your own style.

07 September 2010

Time flies when you're having fun!

30 Augustus 2010

The school has started.
Daniëlle

Actief sinds 02 Juli 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 9690

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 24 December 2010

Texas!

Landen bezocht: