What study and fun do to your life. - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Daniëlle Meijer - WaarBenJij.nu What study and fun do to your life. - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Daniëlle Meijer - WaarBenJij.nu

What study and fun do to your life.

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

30 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Fort Worth

Lieve Allemaal!

Wat een tijd geleden zeg!! Ik heb er nou niet echt bepaald veel zin in gehad om een blog te schrijven.. Best vermoeiend hoor als je het mij vraagt haha.

Jullie vragen je vast af wat ik ondertussen allemaal heb meegemaakt.. Nou GENOEG eerlijk waar, ik zal proberen zoveel mogelijk te vertellen.

Om maar even met een mooie binnen te vallen *letterlijk*; Ik heb ondertussen een fiets, weet niet of men dit al wist, maar ja ik heb een fiets. Op en avond ging ik van de Bieb naar huis fietsen. Ze kennen hier dus geen straatlantaarns, er handig! NIET! Ik ben al zo kippig als wat maarja wat ebeurd er nou.. ik ben aan het fietsen en plotseling zie ik voor mij een groep politie agenten staan... je raadt het al; Ik val midden in die groep agenten met mijn fiets!! GENANT! en die agenten met hun flashlights op mij schijnen of ik no heel ben etc.. "Als je iets van hem wilt, ma je het hem ook gewoon vragen, je hoeft hem niet meteen aan te rijden" zei 1 van die gasten.. Ik had verwacht een boete te krijgen aangezien ik ook nog eens zonder licht reed, maar nee.. ze zeiden alleen maar dat ik uit moest kijken voor de dronken mensen op de weg.. *FIJN!* :|

Nu ik dit ook weer verteld heb,op naar het volgende!! Een aantal weken geleden ben ik naar de State Fair van Texas geweest. Dit is de grootste van heel Amerika! Hoe tof is dat??.. Dit is echt niet normaal. ze hebben allemaal standjes waar je wat kan doen en er is natuurlijk een kermis, waar je geld zo van op raakt. Dat is beetje minder maarja, op de fair heb ik een aantal leuke dingen laten maken, zoals een trui met mijn naam erop en een pet eveneens met mijn naam erop. I'm so Happy with those stuff!. Om hier te komen moesten we eerst met de trein en daarna zouden we worden opgehaald door een lief gezin, echt superlieve mensen! *kenden we via Jeroen*. Zo'n treinreis is me toch wat. Een stoomtrein, hoe bedoel je ouderwets? maar van binnen was deze wel wat luxer dan onze eigen NS trein!!. Het schema is minder gunstig, 1x per 1,5 uur en als je hem mist, wachten! Lijkt mij dus een hel.

Zoals velen weten ben ik naar Fall Retreat gegaan met CRU. Cru is een Christelijke Organisatie, waar lieve mensen in zitten maar als het op het geloof aankomt toch eigenlijk vet gestoord zijn. Het weekend was erg interessant te noemen om eerlijk te zijn, want toen we daar aankwamen mochten we eerst onze bedden uitzoeken naja zoals gewoonlijk lag Daan weer bovenop! en in de avond hadden we zogezegd onze eerste meeting.. Het gaat dus voornamelijk over de bijbel en liedjes zingen, die erg leuk zijn als ik zo vrij mag zijn.. Levensverhalen werden er verteld etc.. ik ben soort van 1x NIET bijna in slaap gevallen. Best erg als je erover nadenkt. Die avond gingen we hayriden! WAT? Hayriden, dat is zo serieus echt vet TEXAANS! Je gaat gewoon op een kar met hooi zitten en rondrijden, echt supervet gewoon.. Daarna lekker Smores gegeten bij het kampvuur (marshmallows, crackers and chocolade) erg yummie en in de avond een spelletje Maffia gespeeld met zowat iedereen.. Heel leuk spel! Als je het niet kent, we gaan het zeker spelen!! ;), lol. Ik ben 2x vermoord in dat kutspel maarja. hihi.

Zelf heb ik die week ook nog getye-dyed of hoe je het ook schrijven mag. Je gaat gewoon een t-shirt bekleuren. Het is zeer Amerikaans. Zoek maar op ;). lol. Het laatste ontbijt bestond uit muffins, bagels en nog meer, maar muffins in de vroege ochtend? het was lekker maar ik wist niet wat ik meemaakte :|.
Zover het cru weekend.

De football games gaan overigens nog steeds fantastisch!! Alles gewonnen tot nu toe! De games blijven zo gaaf om mee te maken, echt iets wat ik vreselijk zal gaan missen.. Behalve de footballgames ga ik af en toe ook naar de vrouwen volleyball games.. MEGA! we verliezen wel steeds als ik kijk maar wat een lol is het toch als je daar zit. Bijna bij elke wedstrijd krijg je wel een t shirt, dus ja ik spaar ze op ondertussen.
Overigens die cheerleaders bij de volleyballgames zijn SLECHT! niet te geloven.. ik dacht dat die meiden die bij Ado kwamen er soms niks van bakten maar deze waren net zo!.. *Excuses als ik iemand heb beledigd*

Tja hetgeen waar ik natuurlijk verder voor ben gekomen heet studeren. Nou daar kom je wel aan hoor als je hier woont! :|. Die mafkezen van een Amerikanen wonen praktisch in de bibliotheek en ik begin er naar mijn gevoel steeds meer 1 te worden. Qua cijfers gaat het fantastisch, heb niet lager daan B gehaald en dat is een 8 zeg maar.. Verder alleen maar A's en B's. In Nederland zou ik als een Nerd worden beschouwd.. *trotsheid* hahaha.
Ik zal nog een overzicht plaatsen met al mijn cijfers en punten zodat jullie kunnen zien dat ik geen grapje maak!! :P

Zoals velen van jullie weten ben ik gek op Fright Nights en vooral in walibi, maar afgelopen week zijn we naar Six Flags in Arlington geweest.. Het jammere is dat deze maar 2 dagen per week open is en tot 8 uur, maar dat houdt dus in dat ze overdag gewoon door het park lopen echt supervet!! De mensen waren zo mooi geschminkt echt niet normaal, creepy!!!! De achtbanen zijn daar trouwens zo ongelooflijk cool, ik sta nog steeds versteld..

Hoe dit afloopt is te lezen in de volgende blog..

Voor foto en videos! verwijs ik jullie naar mijn facebook..

Dikke KUS!

  • 30 Oktober 2010 - 07:48

    Tannie:

    heey nerd ;)

    blij om te lezen dat je het super naar je zin heb en wij gaan met een paar meiden ook naar fright nights walibi dus ben benieuwd.
    ik zou zo een dag met je mee naar school gaan zeg echt cool allemaal.

    dikke kuss tannie

  • 30 Oktober 2010 - 08:48

    Henny:

    Het lijkt wel 1 grote vakantie met een beetje studeren hahaha. Ik vind het fantastisch dat je studie goed gaat en ben erg trots op je. Vraagje: waar kan ik de cijfers vinden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Texas!

Studeren @ TCU!

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2010

Fun, Fun and Good Causes

30 Oktober 2010

What study and fun do to your life.

15 September 2010

Live your own style.

07 September 2010

Time flies when you're having fun!

30 Augustus 2010

The school has started.
Daniëlle

Actief sinds 02 Juli 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 9693

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2010 - 24 December 2010

Texas!

Landen bezocht: